Jdi na obsah Jdi na menu
 


Nabídka obchodu systému

Nabídka pro dnešní ekonomiku

1. Star obchodního systému - virtuání prezentace = internetového ,,portálu,, s názvem ,,Imperio,, s nabídkou prezentace v několika směrech - realitní část kompletní soubor kolem bydlení

- informace jak legálně prodávat a pronajímat nemovitosti

- rekonstrukce a revitalizace

- zvyšování hodnoty nemovitosti

- ekonomická část - výhody finančních produktů

- kulturní akce

- památky přírody v regionu

2. Značný počet lidí začíná chápat dost důležité zásadní věci pro každý den:

- spořit finance s použitím pro další potřebu

- jak v dnešní době se rekreovat i po větší část roku a ne pouze krátkou dobu z celého roku ale klidně i každý víkend

- naplnit osobní potřebu rodiny pro každý den s spokojenosti

3. Propojení několika firem s vzájemnou řetězovou návazností s mnoha výhody ve prospěch

- konenčných spotřebitelů- zákazníků

- jednotlivých firem

- celé skupiny firem zapojené do ,,obchodního programu,,

- např. obchodních firem

montážních firem

servisní firmy

4. Vytváření mimálního zboží na skladě bez využití ( vytváření ,,ležáků,, ) s prodejem kde je potřeba – žádané k prodeji konečný spotřebitelům s minimálními prostorový ale hlavně finančními náklady na skladování které se odrazí ve finále konečné ceně ve prospěch spotřebitele

5. Snížení finančních nákladů na reklamu firmy i několik firem, ale současně zvýšení atraktivnosti jednotlivé firmy i celé skupiny firem

a ) menší finanční náklady z obyčejných řádkových inzerátů posunout o třídu zvednou na tisk

plošnou reklamu reklamu - v novinách

- v časopisech

b ) reklamu na internetu např. seznam.cz nebo centrum.cz a dalších web portálu

c ) reklama na bilboardech

d ) reklama v rádio vysílání regionální ale iceloplošné – celostátní

e ) reklama v TV regionální ale i celoplošné - celostátní

6. Poslední dobou je aktuální problém a určitým směrem bude náročná nadále náročný sehnat přijatelnou nemovitost za dobrou cenu k nákupu

a ) byt

b ) rodinný domek

c ) chatu, chalupu pro rekreaci

d ) pozemek

e ) komerční nemovitost

aby splnilo potřebné požadavky zájemce o nemovitost

  • dobré místo ( poloha )

  • snadný příjezd

  • přijatelná cena k nákupu

  • financovat s pomocí úvěru

7. Prodej nemovitostí i když ekonomika není příliš v dobrých pevných základech a současně i v době kdy je celkem velká konkurence realitních kanceláří na trhu s nemovitostmi která poslední 2 -3 roky je rapidně nárostla

8. Na obchodní trhu v dalších následujících 1 – 3 let bude rapidní nedostatek přijatelných rekreačních nemovitostí který se může dále zvyšovat z důvodu rozvoje lidí rekreačních chatařů, chalupářů

9. Nákup velkoobchodního zboží přímo od výrobců ( pro další prodej spotřebitelům ) v první řadě s výhodnou cenou nákupu i ve větším hromadném nákupu za přijatelnou cenu, ale současně sledování ceny dovozců s nejvýhodnější cenou pro konečné spotřebitele

10. Motivace klientů k půjčkám a hypotékám s větší ( zvýšenou nabídkou ) schopností splácet poskytnutý úvěr

11. Motivace klientů k uzávírání smlouvy - penzijní připojištění

- stavebnímu spoření

- finančním investicím

12. Zvýšená garance klientů schopných splácet poskytnutý úvěry s využitím ,,tzv. tvrdého,, produktu ( např. topného s systému se zvýšením účinkem topení ) společně s využitím tzv. měkkým produktem výhodnou smlouvou např.

 

 

 
 

 


Archiv

Kalendář
<< srpen / 2019 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 13676
Měsíc: 150
Den: 2