Jdi na obsah Jdi na menu
 


Výhody č.2

Výhody zapojení firem do sítě obchodu v regionu

1. Menší finannční náklady na reklamu ve větších rozměrech

( náhrada řádkových v lepší viditelné plošnou reklamu )

 

2. Snížení finančních nákladů energetických zdrojů na provoz nemovitosti – názorná prezentace ,,LIVE,, úspory v realitě dnešní doby na zaplacených účtech papírově prokazatelné

 

3. Zvýšení životní potřeby obyvatel

- obchodních zastoupců – obchodních partnerů

- zákazníků

4. Budování vztahů – obchodně pracovních

- přátelských

- partnerské

- rodinné

5. Vytvoření perspektivních nové pracovní pozice v regionu – snížení nezaměstnanosti

6. Zajištění prosperování firem - rychlou montáž

- rychlý servis

- odbyt produktů ( prodej konenčným spotřebitelům )

7. Pracovní činnost - v regionu sídla firmy ( bydliště )

- mimo region sídla firmy na výpomoci práci většich rozměrů

- práce v zahraničí

8. Zvýšení atraktivnosti jednotlivé firmy zapojené do obchodního programu

9. Zvýšení atraktivnosti jednotlivého města ( obce ) sídla firmy

 

10. Zvýšení finančního odbratu firmy zapojené do obchodního programu

11. Zvýšená šance získání úvěru pro financování provozu firmy, ale i pro zakoupení nemovitosti pro bydlení

12. Zvýšená šance získání zvýšené finanční dotace od EU fondu

- pro provoz regionální firmy

- pro konenčného uživatele – zákazníka

13. Zvýšena atraktivita regionu sídla firem zapojené do obchodní skupiny

- pro jednotlivý krajský úřad

- pro jednotlivý okres

- pro úřady - sociální úřad

- pracovní úřad

- finanční úřad

 

14. Atraktivní bydlení v regionu – v kraji s postupným dobrým vybudovaným jménem

 

15. Rozšíření nabídky služby firem i mimoregion ,,základny,, sídla firmy

 

16. Zvýšení hodnoty nemovitosti konečných uživatelů – zákazníků obchodní partnerů zapojení do obchodní sítě

 

17. Snadnější zařazení firmy a města do regionu kde je určitá výhoda v mnoha směrech

 

18. Rozšíření nabídky už vytvořených mikroregionů např.mikroregion Třeštsko, Žulovsko atd.

19. Zvýšení návštěvnost historických památek a dominanty v regionu s větším vybudováním ,,jména,, památky města i celého regionu

20. Vytvoření nových pracovních míst s pracovní činností v regionu ale mimo ,,základnu,, mikroregionu ale i do zahraničí

 
 

 


Archiv

Kalendář
<< srpen / 2019 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 13810
Měsíc: 156
Den: 5