Výhody č.2
Výhody zapojení firem do sítě obchodu v regionu
1. Menší finannční náklady na reklamu ve větších rozměrech
( náhrada řádkových v lepší viditelné plošnou reklamu )
2. Snížení finančních nákladů energetických zdrojů na provoz nemovitosti – názorná prezentace ,,LIVE,, úspory v realitě dnešní doby na zaplacených účtech papírově prokazatelné
3. Zvýšení životní potřeby obyvatel
- obchodních zastoupců – obchodních partnerů
- zákazníků
4. Budování vztahů – obchodně pracovních
- přátelských
- partnerské
- rodinné
5. Vytvoření perspektivních nové pracovní pozice v regionu – snížení nezaměstnanosti
6. Zajištění prosperování firem - rychlou montáž
- rychlý servis
- odbyt produktů ( prodej konenčným spotřebitelům )
7. Pracovní činnost - v regionu sídla firmy ( bydliště )
- mimo region sídla firmy na výpomoci práci většich rozměrů
- práce v zahraničí
8. Zvýšení atraktivnosti jednotlivé firmy zapojené do obchodního programu
9. Zvýšení atraktivnosti jednotlivého města ( obce ) sídla firmy
10. Zvýšení finančního odbratu firmy zapojené do obchodního programu
11. Zvýšená šance získání úvěru pro financování provozu firmy, ale i pro zakoupení nemovitosti pro bydlení
12. Zvýšená šance získání zvýšené finanční dotace od EU fondu
- pro provoz regionální firmy
- pro konenčného uživatele – zákazníka
13. Zvýšena atraktivita regionu sídla firem zapojené do obchodní skupiny
- pro jednotlivý krajský úřad
- pro jednotlivý okres
- pro úřady - sociální úřad
- pracovní úřad
- finanční úřad
14. Atraktivní bydlení v regionu – v kraji s postupným dobrým vybudovaným jménem
15. Rozšíření nabídky služby firem i mimoregion ,,základny,, sídla firmy
16. Zvýšení hodnoty nemovitosti konečných uživatelů – zákazníků obchodní partnerů zapojení do obchodní sítě
17. Snadnější zařazení firmy a města do regionu kde je určitá výhoda v mnoha směrech
18. Rozšíření nabídky už vytvořených mikroregionů např.mikroregion Třeštsko, Žulovsko atd.
19. Zvýšení návštěvnost historických památek a dominanty v regionu s větším vybudováním ,,jména,, památky města i celého regionu
20. Vytvoření nových pracovních míst s pracovní činností v regionu ale mimo ,,základnu,, mikroregionu ale i do zahraničí