Jdi na obsah Jdi na menu
 


současný systém obchody firem

 

Dnešní tržní obchod

 

a ) přijatelný systém obchodu

firmy usilovně hledají nové konenčné klienty – spotřebitelé s oběrem produktů pro vlastní větěí finanční obrat – zisk a současně s malými finančními náklady na provoz včetně prezentace firmy

b ) negativní směr systému obchodu

firmy mají vytvořenou stálou klientelu ( někdy založenou obchodní smlouvou ) a proto nemají nutnou potřebu hledat a získávat další nové klienty – konenčné spotřebitele. Každý zákazník v vlastního rozhodnutí může odejít od dodavatele z mnoha důvodu ( omezený prodej, lepší výhodný jiný prodejce – dodavatel zboží, kvalitní rychlý servis ). Potom sehnat další konečné zákazníky – spotřebotele je na trhu občas náročný problém.

 

 
 

 


Archiv

Kalendář
<< srpen / 2019 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 13676
Měsíc: 149
Den: 2