system obchodu
Hlavní obchodní partneři z oborů
Protože řádková reklama je dnes aktuální hlavně pro soukromé inzerenty ( je v některých inzertních firmách gratis ). Řádková inzerce pro malé začínající firmy je cenově přijatelná, ale nedostatečná ve viditelnosti v ,,moři,, inzerátu, plošná tisková je pro začínající firmy finančně trochu nákladná a krok do nejistoty. Některé firmy proto dost riskují. Některé firmy i když na obchodním trhu nějakou dobu ,,fungují,, je určitě více přijatelná možnost jak snížit finanční náklady na prezentaci – reklamu jak dávat veřejnosti o firmě vědět... Cena reklamy ve větších rozměrů je dnes na trhu dost finančně nákladná.
Spojením několika firem v jeden velký souborový celý projekt a vytvoření maximální nabídky ve prospěch konečných uživatelů s cílem snížit finanční náklady na reklamu na minimum s vytvoření obchodního projektu s vyplnění volné mezery v oblasti obchodu konečným klientům. S vytvoření obchodního systému dodání motivace pro klienty ( konečné klienty ) k obchodu s bonusy v několika směrech s cílem zvýšit finanční obrat firem a současně splnění snů – přání klientů podle přání a volnou volbou až vytvoření nadstandartu proti bežným standartním podmínkám.
Proto nadíka systému obchodu je postavena
1. Zapojení několika drobných firem z regionů celé ČR do obchodní sítě s propojení
2. Vždycky pouze jeden hlavní partner z jednotlivého oboru s celostátní obchodní partner s dodávání materiálů dalším obchodním partnerům s výhodnou cenou.
3. Zapojení dalších firem z dalšího stejného oboru, ale následně už s menší pozicí ( status ,,hlavní obchodní partner,, )
Zapojení pouze jedné firmy s ,,hlavičkou = hlavní obchodní partner,, z každého pracovního oboru Porušení kontraktu s jinou další firmou s názvem ,,hlavní obchodní partner,, dojde k poručení obchodního smluvního kontraktu
pouze několik na výběr
- pouze 1 firma tj. banka s veřejnou prezentací ,,výhradní exkluzivní obchodní finanční patron ( partner ),, - exkluzivní náhrada – nabídka za poskytnutí - schválení finančního produktu ( bankovní úvěru ) s možností zajištění nemovitostí
- současně i leasing 1 společnost ( dceřinná divize banky – výhradního exkluzivního obchodního finančního patrona na financování auta pro pracovní činnost
- 1. hlavní finanční poradenství - sprotředkovatel kompletních finančních služeb
- 1. realitní kancelář ( celostátní obchodní sítí v ČR )
- 1. finanční pojišťovna
- 1. výrobce plastových oken ( celostátní obchodní sítí v ČR )
- 1. výrobce dřevěných EURO oken
- 1. developerská společnost
- 1. reklamní agentůra
- 1. výrobce kotlů pro vytápění nemovitostí
- 1. výrobce topných systémů pro nemovitosti ( celostátní obchodní distribuční a montážní sítí )
- 1. montážní stavební firma na výstavbě zděnných nemovitostí
- 1. výroba a montážní firma na výstavbě nemovitostí - dřevostavby
- 1. prodejce auta - autobazar
- 1. prodejce auta - autosalon (výhradní dovozce auta ) podle dohody s prodejcem výhodného auta s přihlednutím volby auta pro pracovní činnost ( podle technických parametrů jednotlivého auta
a další obchodní směry